معرفی انواع دستگاه پلمپ کننده نایلون پلاستیک درجه یک

معرفی انواع دستگاه پلمپ کننده نایلون پلاستیک درجه یک

dastgahpreskon

معرفی چند مدل دستگاه پلمپ نایلون پلاستیک برای شما مشتریان گرامی

 به روز شده در دی ماه 1399

   

دستگاه پلمپ کننده نایلون پلاستیک

 

با دستگاهای قابل حمل پلمپ پلاستیک دیگه نگران پلمپ نباشید

 

دستگاه پلمپ کننده نایلون پلاستیک

 

 

 

در این زمینه بخوانید:

نایلون و انواع دوخت چیست و چه کاربردی دارد؟

طرح توجیهی تولید نایلون و نایلکس پلاستیک 2020

 

 در این پست چند نمونه از دستگاه پلمپ شرکتی را معرفی مینماییم

 

دستگاه پلمپ خانگی چیه ؟

 

دستگاه پلمپ خانگی یک دستگاه کوچک و جیبی و اویزی برای خانوم های خونه است که برای پلنپ کردن انواع پلاستیکی نایلون کیسه فریزر کار برد دارد که فروشگاه ونجو این محصول را در فروشگاه خود قرار داده است برای خرید اینجا کلیک بفرمایید

 

دستگاه پلمپ پدالی آلومینیومی  2020 :

کیفیت و قدرت و نوع دوخت، دستگاه پلمپ کننده نایلون پلاستیک دوخت پدالی آلومینیومی همانند دستگاه دوخت دستی رومیزی می باشد با این تفاوت که دارای پایه و پدال برای راحتی استفاده کاربر می باشد. نحوه کارکرد دستگاه پلمپ پلاستیک فریزر پدالی آلومینیومی به این صورت می باشد که پاکت بین دو فک قرار گرفته با فشار دادن پدال توسط نیروی پا باعث می شود فک بالا به سمت فک پایین جهت پرس پاکت هدایت شود و توسط المنت حرارتی موجود در فک پایین عملیات دوخت و پرس صورت می پذیرد. دما در دستگاه پلمپ پلاستیک پدالی آلومینیومی توسط زمان قابل تنظیم می باشد. دستگاه دوخت پدالی آلومینیومی در دو مدل ساده و کاتر دار با توجه به نوع محصول و نیاز مشتری موجود می باشد.

 

شماره مدل: 400 SPS؛ قدرت 240 ولت * 470 وات اندازه آب بندی: 400 * 1.6 (میلی متر)
اندازه: 16 اینچ ابعاد: (L * W * H) 680 * 620 * 1050 میلی متر وزن 23 کیلوگرم
دستان خود را آزاد نگه دارید زیرا فشار توسط پا وارد می شود.
کاربر پسند است زیرا می توانیم سینی را با توجه به ارتفاع عنصر / کیسه تنظیم کنیم.
این مهر و موم کننده پا بسته به نوع مختلف ، بسته بندی مواد را پوشش می دهد

دستگاه های دوخت پدالی آلومینیومی از 30 سانتی متر تا 80 سانتی متر در عرض دوخت 3 میلی متر موجود می باشد.

معرفی چند مدل دستگاه پلمپ نایلون پلاستیک برای شما مشتریان گرامی

دستگاه دوخت پدالی المنتی 1399:

دستگاه دوخت نایلون پلاستیک فروشگاه پلمپ خرید انواع دستگله پلمپ نیالون پلاستیک کیسه فریزر خالنگی شرکتی مثل که مدل پدالی المنتی آن کاملا مشابه دستگاه دوخت پدالی آلومینیومی می باشد. دما در دستگاه دوخت پدالی المنتی توسط زمان قابل تنظیم بوده که با توجه به ضخامت پاکت انتخاب می گردد. قدرت و کیفیت دستگاه دوخت پلاستیک پدالی المنتی با توجه به جنس پاکت از نازک ترین تا ضخیم ترین جنس، بسیار بالاست و می توان از این دستگاه به صورت تمام وقت استفاده نمود. شایان ذکر است که دستگاه دوخت پدالی المنتی حرارتی به دو مدل تک فک حرارتی و دو فک حرارتی تقسیم بندی می شود و این دستگاه ها قابلیت نصب تاریخ زن حرارتی ریبونی برروی خود را دارند. دستگاه دوخت پدالی المنتی در ابعاد 35، 45، 65 و 80 سانت در عرض دوخت 5 و 8 میلی متر موجود می باشد.

 

معرفی چند مدل دستگاه پلمپ نایلون پلاستیک برای شما مشتریان گرامی

 

دستگاه دوخت پدالی برنجی 99:

دستگاه دوخت پدالی برنجی مشابه با دو دستگاه ذکر شده فوق می باشد با این تفاوت که دارای دو فک حرارتی دائم گرم با کیفیت دوخت بالاتر می باشد.

کارکرد دستگاه دوخت پدالی به اینصورت می باشد که دمای دستگاه را متناسب با پاکت تنظیم می کنیم و پاکت و بین دو فک قرار می دهیم و با فشار نیروی پا به پدال دو فک برنجی دستگاه پرس می شود و عملیات دوخت صورت می پذیرد و تا مادامی که دستگاه روشن بماند دو فک برنجی گرم می باشد.

 در این دستگاه پلمپ نایلون فروشگاه 2021 دما توسط ترموستات با توجه به جنس نایلون از نازک ترین تا ضخیم ترین جنس، قابل تنظیم و تغییر می باشد. دوخت شطرنجی زیبا با عرض دوخت بالای دستگاه دوخت برنجی سبب شده کاربران را از آبندی محکم پرس پاکت مطمئن سازد. دستگاه دوخت پدالی برنجی در دو مدل 30 سانتی متر و 40 سانتی متر در عرض دوخت 14 سانتی متر موجود می باشد

 

بیشتر بخوانید

 

نکات طلایی کلیدی برای خرید دستگاه اسپرسوساز خانگی

دستگاه خانگی پرس دستی پلاستیک چیست و برای چه مواد غذایی مناسب است

 

 

معرفی چند مدل دستگاه پلمپ نایلون پلاستیک برای شما مشتریان گرامی

دوخت مگنتی 1400

عملیات دوخت در دستگاه دوخت مگنتی مشابه با دیگر دستگاه های دوخت پدالی می باشد با این تفاوت که نیروی لازم جهت عملیات دوخت توسط ترانس جداگانه ای که بصورت مگنت عمل می کند.

 نحوه کارکرد دستگاه دوخت مگنتی به دو حالت دستی (پدال) و اتوماتیک (تایمر) امکان پذیر بوده و ضمن اینکه قابلیت دوخت و پرس پاکت از نازک ترین تا ضخیم ترین جنس را دارا می باشد. کاربری چند منظوره دستگاه پرس مگنتی سبب شده که برای جلو گیری از اتلاف وقت، کاربران را به استفاده این دستگاه سوق دهد. از مزایای مهم این دستگاه داشتن زمان خنک سازی می باشد که این امر سبب افزایش کیفیت دوخت می گردد.

 دستگاه دوخت مگنتی در دو مدل 45 و 60 سانت در عرض دوخت 5 میلی متر موجود می باشد.

 

 

جزئیات شرکت: -
نمایش ماشین آلات بسته بندی با کیفیت عالی ، ماشین بسته بندی اتوماتیک ، سیستم های فنجان مبتنی بر فرم و دستگاه آب بندی ، ماشین آلات پر کردن مایع نیمه اتوماتیک ، ماشین آلات بسته بندی جریان افقی ، ماشین آلات آب بندی اتوماتیک اتوماتیک ، ماشین آلات مهر و موم باند پیوسته و غیره ...

 

دوخت کیسه ای پنوماتیک 2021

دستگاه های سیل کیسه ای پنوماتیک جهت دوخت کیسه های ضخیم و سنگین، پلی آمید، پلی اتیلن و فویل های آلومینیومی استفاده می شود. این دستگاه دارای یک فک حرارتی با ضخامت دوخت 8 میلی متر می باشد که با توجه به اینکه پرس فک توسط نیروی پنوماتیک صورت می پذیرد قدرت و کیفیت دوخت بسیار بالا  می باشد. عملیات خنک سازی دوخت به علت سرعت بالای کار توسط هوا صورت می پذیرد. زمان دوخت و خنک سازی عملیات دوخت توسط تایمر قابل تنظیم می باشد.

دستگاه دوخت کیسه ای پنوماتیک برای عملیات خنک سازی و دوخت توسط فک حرارتی احتیاج به کمپرسور هوای جداگانه ای دارد. خنک سازی محل دوخت سبب استحکام بالاتر دوخت و کیفیت بالای دوخت می گردد. دستگاه سیل کیسه ای پنوماتیک توانایی دوخت انواع پاکت های کاست دار (چهار لایه) را دارد.

از دستگاه سیل کیسه ای در صنایع پتروشیمی، صنایع تولید رزین  و کارخانجات صنعتی استفاده می گردد.

 

 

 

خوردن:
1. به طور گسترده ای در مواد غذایی ، دارو ، کارخانه های تولید قطعات الکترونیکی ، خدمات فروشگاه ، آب بندی مواد غذایی خانگی و سایر صنایع استفاده می شود.
2. از فناوری پالس الکتریکی استفاده می کند ، که می تواند زمان کار اصلی را از 2 - 4 ثانیه به 0.2 - 2.5 ثانیه کاهش دهد.
مراحل عملیاتی:
1. منبع تغذیه 110 ولت را وصل کنید
2. ولتاژ را در جهت عقربه های ساعت روشن کرده و چراغ قرمز را برای کار روشن کنید.
3. تنظیم زمان با توجه به ضخامت فیلم.
4- قدم بردارید و چراغ سبز روشن است. یعنی گرم شدن و چراغ سبز خاموش است. تمام شد.
ساختار ماشین:

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: dastgahpreskon ? تاريخ: دو شنبه 1 بهمن 1399برچسب:معرفی چند مدل دستگاه پلمپ نایلون پلاستیک , ? موضوع: <-CategoryName-> ?